niedziela, 24 marca 2013

Broccoli, broccoli, broccoli.

Kolejny tydzień dobiega końca. Jak tam, kto zaczął dbać o siebie? Ćwiczenia zrobione? ;> Ja muszę powiedzieć, że plan treningowy wykonałam! Wczoraj miałam dzień odpoczynku, no powiedzmy, bo shopping i chodzenie kilka godzin po sklepach to nie mały wysiłek, haha!:)

Obiecałam dodać kolejny przepis tak więc dotrzymuję słowa.
Dziś zagości tu moja ulubiona, mega zdrowa, pełna ukochanego błonnika:

 Zielona Zupa, czyli Krem z Brokułów
Zdjęcie nie najlepszej jakości, bo robione telefonem.
 Nie dość, ze jest to bomba niezbędnych wartości, witamin itp, to chyba nie znam prostszej w przygotowaniu zupy!

Składniki: 
  • jeden duży brokuł 0,5kg (w zależnośći jak gęsty lubisz krem ;) )
  •  750ml bulionu
  • papryczka chilli, starta mozarella light, grzanki z razowego chleba (opcjonalnie)
Przygotowanie:

 Brokuł podgotować, by był bardziej miękki. Następnie zmiskować razem z bulionem na gładki krem i zagotować. KONIEC :D Przed podaniem można posypać startą mozarellą, pokrojoną papryczką chilli i dorzucić kilka grzanek czosnkowych z razowego chleba. Oczywiście zrobionych własnoręcznie.
Mój przepis to: na patelnię wlewam 3 łyżki oliwy z oliwek, wrzucam kosteczki pokrojone z chleba razowego, dosypuję ulubionymi przyprawami (czosnej, bazylia, tymianek) i smażę do czasu by były chrupkie.:)

Smacznego!

A to mój lunch podczas wczorajszych zakupów. :) w ukochanym Salat&Co.







Brak komentarzy: