wtorek, 16 kwietnia 2013

I'm a Cookie Monster!

Ciekawa jestem jak na was działa ta zmiana pogody, ale mnie nastraja bardo pozytywnie! Aż chyba za, bo jak rano słyszę budzik o 5:15 to od razu wstaję, a gdy o 5:50 wchodzę na halę basenową to od razu mam uśmiech na ustach. Generalnie ciągle chce mi się śmiać, z byle czego! Gdy idę ulicą zastanawiam się tylko, co ludzie muszą o mnie myśleć, jak tak ni z tąd, ni z owąd szczerze zęby jak głupi do sera! Ale dobrze, może koniec o tym, bo wy też się mnie zlękniecie. Chociaż mam nadzieję, że nie. ;)

Oczywiście to ciepełko za drzwiami polecam już od pierwszych dni jak najbardziej wykorzystywać! Rower, rolki, bieg, cokolwiek, byleby na świeżym powietrzu. Nie dość, że sam ruch uruchamia większe wydzielanie się endorfin to dodatkowo większa dawka światła, słońca i tlenu wpływa pozytywnie na nas organizm! Chyba nie muszę Was przekonywać do tego, że jest do zdrowe i poprawia nasze samopoczucie o milion procent!:)

A tak, by zostać wciąż w dobrym humorze, dla odmiany, zrobię Wam ochotę na ciacha! Ale oczywiście- BARDZO ZDROWE CIACHA:), bo w każdym z nas siedzi taki mały Cookie Monster z Ulicy Sezamkowej, prawda?;)



Przedstawiam : Pyszne 
 ciasteczka z żurawiną.


Składniki:
  • Szklanka suszonej żurawiny
  • 2 szklanki płatków owsianych
  • 2-3 łyżki naturalnego miodu
  • 0,5 szklanki sezamu i nasion słonecznika (razem)
  • 1 jajko
  • 150-180g masła
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Sposób przygotowania:

Żurawinę posiekać nożem, lub za pomocą blendera. 1 szklankę płaktów owsianych rozdrobnić (prawie jak na mąkę). Całość płatków, żurawinę, sezam, słonecznik i proszek do pieczenia wymieszać w jednej misce. Masło utrzeć z miodem i gdy masa będzie gładka wbić jajko, później dodać sypkie produkty i dokładnie wymieszać. Formować kulki wielkości orzecha włoskiego, kłaść na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i spłaszcyć. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni do zarumienienia, ok 20 minut.

Smacznego!

Są zdrowe i sycące dlatego spokojnie mogą być alternatywą dla wszelkich batoników i ciasteczek do kawy, czy herbaty. Doskonałe też na drugie śniadanie z towarzystwem jogurtu naturalnego.:)
 

Brak komentarzy: