niedziela, 14 kwietnia 2013

Hello back!:)

Miałam 'małą' przerwę - przyznaję. Niestety trochę dużo było do roboty w ostatnim czasie i nie miałam już sił późnym wieczorem wstawiać nowych postów, bo trzeba było chociaż te 6 godzin pospać. Chociaż wiecie, ja mimo wszystko lubię jak mam napięty plan dnia! Przynajmniej nie ma czasu na obijanie się i wszystko jest zrobione tak jak ma być. Przynajmniej te najważniejsze rzeczy.;)

Nie wiem jak Wy, ale ja wczoraj poczułam lato! Nareszcie odebrałam mój nowy rowerek i jechałam na nim delektując się świecącym słonkiem. A potem zajadałam się pysznym arbuzem! Już nie mogę się doczekać na te wszystkie letnie owoce. :) Melony, arbuzy, truskawki, borówki, czy może być coś piękniejszego?:)

A mój nowy rower wygląda o tak:
Jest naprawdę cudowny, wygodny i śliczny.:D Polecam tym, którzy jeszcze nie zdecydowali się na kupno. Cena może nie jest najmniejsza, ale gwarantuję, że warto. Widać, że solidnie zrobiony i starczy na wiele, wiele lat.:)
Tak więc właśnie wczoraj rozpoczęłam sezon rowerowy! Mam nadzieję, że pogoda się utrzyma i nie sprawi, że znowu będę musiała przestawić się na chodzenie wszędzie pieszo. ;)

Teraz czekają mnie porządki w pokoju, ćwiczenia i nauka! Ale wcześniej wstawiam przepis na obiecaną owsiankę!:)

Owsiankowo-truskawkowo.
Porcja śniadaniowa, jednoosobowa.;)

 Składniki:
  • mleko
  • płatki owsiane górskie
  • truskawki, maliny, borówki(wg uznania, mogą być mrożone)
  • łyżka miodu
Sposób przygotowania:
Szklankę mleka przelać do garnuszka i podrzewać. Po chwili dorzucić owoce (jeśli używasz zamrożonych). Dodać 7-8 łyżek płatków owsianych, zamieszać i osłodzić łyżką miodu, jeśli uważacie za konieczne. Doprowadzić do wrzenia, raz po raz mieszając.
Jeśli używacie świeżych owoców, to wrzućcie je umyte dopiero pod koniec gotowania. ;)

 Smacznego!

PS Ostatnio dowiedziałam się, że ważne jest by jeść ciepłe śniadanko, także myślę, że przepis jak znalazł!:)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

a w poniedziałek nową, niebieską zdobyczą jedziesz do szkoły!! ;*

M.

Anonimowy pisze...

rower świetny! gdzie kupiłaś i po ile? ;D

Unknown pisze...

Mhm.. kupowałam za pośrednictwem znajomych, którzy mają warsztat rowerowy, więc wyszło trochę taniej. Z tego co wiem to np.w sklepie w Lesznie kosztuje ok 1800zł. :)