niedziela, 6 lipca 2014

Truskawkowo-bananowe orzeźwienie, bez dodatku cukru :)

Poranny workout zrobiony? U mnie jak najbardziej! Nie ma na co czekać, mięśnie same się nie zrobią. ;) A może robicie sobie w niedzielę dzień przerwy? 

Jeśli już ćwiczenia zaliczone, bądź stawiacie dziś na odpoczynek po całym tygodniu, to można pomyśleć o dalszym planie na czekający nas, gorący dzień. Jakie activities są dziś na waszej liście?
Ja osobiście planowałam położyć się na leżaku i opalać... ale chyba chmury trochę mi to pokrzyżują...

Mam nadzieję, że Wy macie więcej szczęścia z pogodą, cokolwiek dziś robicie. ;)

A ja, tymczasem mam dla Was przepis na orzeźwiający smoothie, który idealnie sprawdza się jako dodatek do śniadania, deser, czy zastępca przekąski w ciągu upalnego dnia.




Składniki (1porcja):
  •  2-3 garście umytych, obranych truskawek
  • 1 (wcześniej obrany i zamrożony) banan - im bardziej dojrzały będzie przed zamrożeniem, tym bardziej słodki
  • 2/3 szklanki mleka
  • 3 umyte liście świeżej mięty + kilka do dekoracji
Przygotowanie:

Wszystko razem miksujemy, przelewamy do szklanki i gotowe. :)


Smacznego!

Wciąż liczę na Wasze głosy http://www.veryimportantkey.com/gallery?id=414♡